Serietips: Empire

EMPIRE (Terrence Howard, Bryshere Y. Gray, Taraji P. Henson, Jussie Smollett)
Handling: A father, who runs a successful music business, is diagnosed with a neurodegenerative disease and has to choose one of his three sons to take over when he dies.
År: 2015 - 
Genre: Musik, Drama
Min åsikt: Jag har inte sett klart på hela första säsongen som består av 12 avsnitt, men jag tycker - än så länge - att serien är spännande och musiken är helt otrolig! Jag älskar låtarna i varje avsnitt och man ser en historia bakom de. Serien är väldigt spännande och det händer saker hela tiden, den är otroligt bra och jag kommer definitivt titta klart på den och fortsätta när nästa säsong når internet!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: