Sommarläsning: ♥ Det handlar om dig ♥

DET HANDLAR OM DIG (Sandra Beijer) / KÖP
Handling: Historien om den första, stora kärleken - den som förändrar allt. Den utspelar sig i Stockholms innerstad och man kastas mellan hopp och förtvivlan, lycka och sorg, upphetsning och apati. En poetisk roman för alla som varit kära - det spelar ingen roll om man är 15 eller 45.
Sidor: 255
Betyg:  10/10
Min Åsikt: Gud vad bra. Jag har aldrig läst ut en bok på två dagar förrän nu. Det Handlar Om Dig var intressant och rolig att läsa och man vände sida efter sida utan att kunna sluta. Man ville inte sluta läsa, jag har aldrig varit med om en sådan här bok förut. Jag helt älskar denna boken, den förklarar känslor väldigt bra och jag förstår allt av boken. Detta är en bok som måste läsas i ens liv. Den får 10/10 eftersom det är en sådan bra tonårsbok att läsa på sommaren, en "måste läsa bok" helt klart!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: