A long time ago?

Det var ett tag sedan jag gjorde ett peronligt inlägg men jag har inte haft så mycket att skriva om. Nu däremot, har jag något litet som förändrar ganska mycket av min vardag efter sommaren. Jag har helt enkelt valt gymnaisum! 

Så efter jag gjorde en ansökan på internet om vilket gymnasium jag vill spendera de 3 kommande åren på och vilket linje så har jag nu klickan in och officiellt valt ett gymnasium! För min del blev det en rolig danslinje men för många andra blir det natur, samhäll eller helt enkelt något annat roligt och intressant som de vill lära sig mer om! 

Nu ska jag ta och sätta mig ned i soffan och titta på det senaste avsittet av Reign, helt enkelt ha lite lördagsmys!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: