Recension: Red Band Society [S01]

RED BAND SOCIETY S01 (Octavia Spencer, Dave Annable, Charlie Rowe, Astro)
Handling: Red Band Society följer en grupp med ungdomar som alla har något gemensamt – de är inlagda på Ocean Park Hospitals barnavdelning. Där blir de otippade vänner och tillsammans får de uppleva nya vänskaper, första kärlekar men även svåra motgångar medan de alla försöker göra det bästa av situationen. 
Min Åsikt: Det är synd att Red Band Society inte fortsätter med en till säsong, man fick en sådan bra känsla när man tittade på denna serien. Dessutom älskar man alla karaktärerna (även om jag var lite skeptisk till Kara i början), man blir förälskad i handlingen och man fick alltid se antingen roliga eller sorgliga händelser som gjorde en ännu mer inne i serien. Även om jag vill ha mer säsonger av denna fantastiska serie var det ett otroligt bra och vackert slut, man förstod att det fortsätter även om man inte får se det. En rolig och fantastisk sommarserie, eller en serie till ett lov på en vecka. Helt enkelt en stor rekomendation från mig! 10/10
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: