Recension: The Equlizer

THE EQULIZER (Denzel Washinton, Martin Csokas, Chloë Grace Moretz)
Handling: Washington McCall, en tidigare fältjägare som efter att ha fejkat sin egen död lever ett stilla liv i Boston. Han drabbas av ett ofrivilligt avbrott i pensionen då han måste rädda en ung flicka, Teri och plötsligt står öga mot öga mot ett gäng våldsamma ryska gangsters. Hans hämndaktioner återupplivar samtidigt hans känsla för rättvisa.
År: 2014
Betyg: 8/10
Min Åsikt: Den var bra och spännande, en action-film som för mig är till för mys framför soffan med familjen (Kanske inte precis mys med just denna filmen på grund av dens grova action). Men för mig är dessa filmer till för soffan och familjen och inte till för bara mig och min Ipad. Man fick under filmens gång se mycket action och mycket våld, den var både spännande och mystisk. Man fick veta mycket om Bob, eller Robert, som var huvudpersonen i filmen och hur han står för rättvisa. Däremot var den ganska långtråkig och man fick nästan se för mycke utav den, filmen vara i ca. 2 timmar och det är för långt tid för en action-film enligt mig. Jag rekomenderar den stort, den var otroligt bra gjord och bra skådespelad. Men som jag skev, för lång och ibland lite långtråkig!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: