Recension: The Maze Runner

THE MAZE RUNNER (Dylan O'Brien, Thomas Sangster, Will Poulter, Kaya Scodelario)
 Handling: I actionthrillern "The Maze Runner" vaknar Thomas upp instängd i en gigantisk labyrint. Han är inte ensam och den enda chansen att ta sig ut levande är att samarbeta och pussla ihop de ledtrådar de hittar, som verkar leda till en organisation som kallas W.C.K.D.
År: 2014
Betyg: 10/10
Min åsikt: The Maze Runner. Otroligt bra och med otroligt bra sådespeleri, Dylan gör - som alltid - ett fantastiskt jobb och detsamma med alla andra. The Maze Runner hade allt en thriller ska ha och den var så fantastiskt bra att jag inte behöver tänka innan jag rekomenderar denna till alla, nu är jag såå spänd över den andra filmer i denna triologin. The Scorch Trials.


Susanna Maria J

Cool film ;D

2014-11-10 / 20:23:59
BLOGG: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: