Serie: Teen Wolf S3a & 3b

TEEN WOLF S3a & 3b (Tyler Posey, Dylan O'Brien, Holland Roden, Crystal Reed)
Handling: Serien handlar om tonårskillen Scott McCall, som är en helt vanlig kille tills han en dag blir biten av en varulv i skogen. Han börjar då utveckla superkrafter inom bl.a. styrka, hörsel och snabbhet. Scott får hjälp av sin bästa vän, Stiles Stilinski, med att dölja sin hemlighet och anpassa sig till sitt nya liv, han får även hjälp av en annan varulv, Derek Hale.
År: 2013, 2014
Betyg: 10/10
Mina Åsiker (SPOILERS!!): Hela säsong 3 har varit helt underbar! Det har hänt nytt hela tiden och man har aldrig tröttnat på att samma saker händer hela tiden, de ger oss nya karaktärer och ger oss ny spänning varje avsnitt. Första gången jag såg denna serien (S1) var den sådär, den var inte så bra gjord. Men efter varje avsnitt har den blivit bättre och bättre och nu är den både spännande, mystisk och romatisk! Den har komedi i sig vilket gör att man i varje avsnitt får en rolig upplevelse. MEN gillade jag inte att både Aiden och Alison dog i slutet av säsongen, de var en del av serien och det gjorde mig otroligt besviken att se de försvinna. Men, det kommer nya karaktärer i nästa säsong. Som börjar den 23 Juni igen. Vem längtar?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: