Sessan #2

Nu kommer det; "du lägger upp bilder på sessan hela tiden!", jag vet. Men det råkar vara så eftersom Sessan är en bra modell, fina poser, gullig. Allt som krävs för att få en bra bild! 
 
Ännu en liten photoshoot med Sessan, jag har flera bilder men de får läggas upp någon annan gång (som alla mina andra bilder på henne också...). Men nu ska jag sluta skriva om sessan, igår var den årliga cykelfesten som hålls i denna lilla byn. Man cyklar och äter hos andra... b.l.a. (bara för vuxna, som tur är). Så jag och Sanna stannade hemma och tittade på Rio 2 som jag ska skriva en recension om lite senare idag, jag hoppas ni hade en bra Lördag, och förhoppningsvis får ni en bra Söndag också!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: