Recension: Rio 2

RIO 2: PRÖVAR VINGARNA I AMAZONAS (Ola Forssmed, Pernilla Wahlgren, Kim Cesarion, Dogge Doggelito)
Handling: Nu är äntligen alla dina färgglada favoriter från Rio tillbaka i det galna äventyret Rio 2 – prövar vingarna i Amazonas! I Rio 2 är det en riktig djungel där ute för Blu, Jewel och deras tre småttingar när de beger sig från den magiska staden Rio de Janeiro långt in i Amazonas för att träffa hela tjocka släkten. Pappa Blu, som känner sig helt vilse, måste nu möta sina mest fruktade motståndare: svärfar och elaka Nigel, som är ute efter hämnd.
År: 2014
Betyg: 9/10
Min åsikt(SPOILERS): Jag tyckte filmen var rolig, underhållande och lite irriterande. Eftersom Jewells pappa och Roberto var så elaka mot Blu så blev jag lite irriterad, men det skulle antagligen vara så eftersom den var gjort att men blev det, annars var filmen otroligt kul och det var roligt att få en två:a av Rio 1 som jag älskade. Jag älskar animerade filmer och denna tyckte jag verkligen om!


rememberthiis.blogg.se

Oh den måste jag se :D

2014-06-29 / 14:15:18
BLOGG: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: