Vill se: Frozen

 
 
FROZEN (Mimmi Sandén, Erik Segerstedt, Sebastian Karlsson, Nassim Al Fakir)
Handling: Filmen handlar om prinsessan Anna som ger sig ut på en magisk resa tillsammans med bergsmannen Kristoffer och hans ren Sven, för att hitta hennes syster Snödrottningen Elsa. Elsa förvisade sig själv till bergen efter att hennes dolda krafter uppenbarade sig under kröningsceremonin, och nu måste Anna hitta henne för att rädda kungariket Arendal från en förbannelse om evig vinter.
Premiär: 31 Januari 2014
Min Åsikt: Jag tycker att denna filmen verkar otroligt rolig och eftersom jag älskar animerade filmer (man kan aldrig bli för gammal för disney filmer) så ser jag verkligen fram emot att få se denna, den har allt som en disney film ska ha, komedi, äventyr och såklart att den är animerad, jag tror denna kommer bli en av mina favoriter.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: