Tips på serie: Revenge

 
Revenge | (Emily VanCamp , Gabriel Mann, Josh Bowman, Nick Wechsler)
Det här är inte en berättelse om förlåtelse, Revenge är en show om vedergällning. Möt Emily Thorne, en nyinflyttad i The Hamptons. När hon var en liten flicka (och känd som Amanda Clarke) blev hennes far, David Clarke, anklagad för ett fruktansvärd brott som han inte hade gjort och därefter skickades han till fängelse. Samtidigt som han avtjänade sin tid, mördades David för att förindra sanningen från att komma ut. Amanda är nu tillbaka med en ny identitet, Emily Thorne, och redo att ta hämnd på de människor som mördade hennes far och stal hennes barndom.

 
 
Jag tycker att denna serien är otroligt bra! Det händer saker hela tiden och man tröttnar aldrig på vad som händer, det händer altså aldrig samma saker. Serien är en favo för mig och jag verkligen älskar dramat och spänningen i den och man blir chockad över vad som händer ibland. Helt enkelt en perfekt drama serie.
För mig: 10/10 (även om den inte är klar än)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: