Recension: Super 8

Super 8 | 7/10 |  Elle Fanning, Joel Courtney, Riley Griffiths 
Sommaren 1979, bevittnar några vänner i en liten stad i Ohio en katastrofal tågolycka medan de håller på att spela in en Super 8-film. Snart börjar de misstänka att kraschen inte var någon olycka, och det dröjer inte länge innan människor i staden börjar försvinna spårlöst och andra märkliga, oförklarliga saker händer. När den lokale polischefen försöker få reda på sanningen, visar det sig vara något mer fasansfullt än någon av dem kunnat föreställa sig.
 
 
Min Åsikt:
Detta är en bra science fiction–film, med ganska mycket action och faktiskt lite "kärlek" i också, när jag först såg den älskade jag de små romantiska stunderna i den, men nu när jag har sett det flera gånger älskar jag dem bara ännu mer. Den är otroligt bra gjord och man vill se den igen nästan direkt efter, jag har sett den många gånger, och det är den verkligen värd!
Om man gillar drama och action är detta en bra film för er, men den är lite annorlunda (på ett bra sätt) och den är verkligen speciell, ta en titt och se vad ni tycker!

 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: