Hela dagen lång

Japp, ni ser rätt. Det är en ny design på bloggen och den är som alltid gjord av stolta jag, denna gången blev jag dubbelt så nöjd som förra och jag har jobbat otroligt hårt (hela dagen!) med att få den perfekt, och tillslut blev den exakt som jag hade tänkt den. 
 
Ikväll ska jag kanske se på Epic med mamma så det kanske kommer upp en recension om den senare eller imorgon, men annars har jag varit och tittat på The Hunger Games: Catching Fire nu på lovet och jag kommer också göra en recension om den perfekta(helt otroligt bra!) filmen. Men nu ska jag sätta mig och göra lite musiktips och kanske också en bokrecension. Jag får se vad jag har lust med. 
PSST! <---  Glöm inte att följa mig på bloglovin <----
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: