Baby, it's not snowing outside

Bilderna är på Sessan förra vintern, eftersom vi inte har fått någon snö än är det helt omöjligt att ta fina snöbilder med Sessan. Så det fick räcka med bilder från förra året. Är det bara jag som tycker att man borde få snö hela December? Vi brukart få snö i... Januari, jag vill gärna ha den mysiga känslan när man tittar ut på Julafton och ser snö ligga på taken. Men nej, inte än i alla fall. 
 
Nog med negativitet, idag är det äntligen lördag igen! Jag ska inte göra något speciellt idag förutom att plugga lite till prov och göra lite uppgifter från skolan, såklart ska jag också slappa och titta på serier som jag inte har hunnit med i veckan. Dessutom, vad tyckte ni om vinnaren av Idol 2014? Jag tycker det var helt rätt, Lisa hade bäst röst och det var helt klart att hon skulle vinna!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: