Serier jag tittar på just nu:

S4 - TEEN WOLF
Denna serien är bland mina topp 5, den är spännande och drama-aktig och jag älskar både karktärerna och skådespelarna! Spänning, komedi och drama. Om en serie har en blandning mellan de är det verkligen av mina favoriter, vilket denna serien verkligen är. Mitt favoritavsnitt av säsong 4, än så länge, är: 4x10. Den har action och man får veta mycket i den, vilket jag tycker är otroligt kul att titta på. 
 
GREY'S ANATOMY 
Jag har nästan precis börjat titta på Grey's Anatomy, jag kan inte säga att det är en av mina absolut favoriter men den är rolig att titta på och der finns många säsonger, vilket jag också gillar. Denna serien tittar jag inte på hela tiden, utan när jag känner för det sätter jag på ett avsnitt. Dem är absolut roliga och man lär sig mycket om olika sjukdomar, vilket jag tycker är ganska intressant. 
 
 
SWITCHED AT BIRTH
Jag har precis börjat titta på denna också, och än så länge tycker jag om den! Det är ett stuk av The Fosters som jag också tittar på och dessa serier är mysiga att titta på, lite mer för familjen och det är otroligt skönt, att faktiskt slippa allt action och bara titta på en familjeserie. Dessutom är Switched at birth speciell på ett bra sätt, det är inte som alla andra serien i denna genre, utan speciell, vilket är väldigt kul!
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: