Italien 2014

Nu i sommar har jag - bland annat - varit i Italien, och här ovanför kan ni se några bilder från våran mysiga resa. Det finns ungefär 300 bilder därifrån så jag kommer definitivt visa mer, men detta får vara bra för nu. I alla fall så har har också fyllt år.
Jag är nu 15 år och med det har jag börjat skolan igen.
 
Men, vi började förra veckan och i helgen blev jag förkyld, som alltid, och nu har jag varit hemma i 2 dagar, imorgon tänkte jag gå tillbaka till skolan igen för att inte missa för mycket. Så ja, detta var ett inlägg med en sammanfattning av mina sista sommarveckor, jag har inte skrivit på länge och det är jag medveten om. Men ibland får det bli lite pauser! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: