Filmkväll ikväll, kanske?

Jag vet inte vad man kan skiva. Det har inte hänt så mycket idag så det är ju inte så intressant att läsa hur min slappardag har gått, eller? Just nu är jag ensam hemma och tänkte att jag kunde lägga ut ett ganska tråkigt inlägg om min alldeles vanliga dag, men. Eftersom det inte kommer något bra på tv ikväll tänkte jag att jag kunde titta på The Fault In Our Stars. Nej, jag har inte sett den på Bio, eftersom ingen annan ville se den med mig. Så jag tänkte att jag kollar på den idag, så ni kanske får en recension på den imorgon, det vore intressant, ellerhur? 
Jag hoppas ni har haft en underbar dag! 


Sanna

The Fault In Our Stars är sååå bra!

Svar: Ja, den verkar ju vara fantastiskt bra! Jag ska läsa boken också när jag får tid :)
Ida Larsson

2014-08-30 / 17:21:51
BLOGG: http://sannalingman.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: