Serie: Bitten

BITTEN (Laura VandervoortGreyston HoltGreg Bryk)
Handling:  Elena Michaels trodde att hon lämnat en värld av det övernaturliga bakom sig när hon lämnade Stonehaven. Tills den natten då hon fick det mystiska samtalet från sin flockledare som ber henne att komma tillbaka. Så nu är hon på väg tillbaka, lämnar sitt liv som en vanlig fotograf i Toronto för tillfället och kommer återigen in i en värld av varulvar, regler om att skydda flocken och en man som hon har spenderat år med att försöka komma ur hennes system. 
År:  2014
Betyg: 9/10
Åsikter (SPOILERS!): Serien har blivit en av mina favoriter, det händer mycket och eftersom Elena, Clay och Philip har så mycket drama blir det en perfekt blanding av action och "kärleksproblem", det var synd att några i packen dog, men det gjorde också att man ville se mer och jag ville så gärna veta vad som hände att jag fortsatte titta, och jag ångrar mig inte! Det dåliga var att det är en kort "sommar" serie, som jag kallar det, det är bara 13 avsnitt i första säsongen, men det var 13 otroligt bra avsnitt, det hände alltid något och man blev aldrig trött på att se på den! Så ska en riktigt bra serie vara!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: