Recension: Dark Skies

DARK SKIES ( Keri RussellJake BrennanJosh Hamilton)
Handling: En familjs tillvaro förvandlas till en mardröm när en skrämmande utomjordisk kraft tar sig in i deras hem på nätterna. När det blir uppenbart att familjens barn är det huvudsakliga bytet och ingen tror dem, tvingas föräldrarna ta saken i egna händer för att rädda sin familj.
År: 2013
Betyg: 8/10
Min Åsikt: Jag tyckte att filmen var lite annorlunda, men det jag gillade med den var att det inte var en typisk ailen film, utan man fick se en nya sida inom utomjordingsgenren och jag gillade det. Filmen var inte helt perfekt, utan det var lite B ibland och slutet var ett otroligt dåligt slut eftersom det inte alls kommer en två:a, man ville helt enklet se mer men det är inte alls möjligt. Dark Skies var okej, men den kunde varit bättre. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: