Recension - The Host

 
The Host - 10/10
Handling: Jorden har invaderats av en annan art som raderar människornas minnen och tar över deras kroppar. Det här är framtiden och mänskligheten är nästan utrotad. Men människornas känslor är starkare än de andra arterna de har tagit över och vissa klarar att kämpa emot inifrån. 
Det finns en grupp fria människor kvar som fortfarande kämpar emot, Jared Howe och Melanie Stryder är två av dem.
 Melanie tas över av ”Wanderer” - en utomjording som levt på många olika planeter. Men Melanies minnen har överlevt tillsammans med hennes känslor och hon kämpar emot starkare än någon tidigare för att skydda de hon älskar. 
Det här är början på en annorlunda kärlekshistoria…
 
Min åsikt:
Jag tyckte att denna filmen var otroligt otroligt bra! Om jag ska vara ärlig trodde jag inte att den skulle vara så spännande först, men när jag väl började titta på den ville jag aldrig att den skulle ta slut! En bra kärlekshistoria med action och spänning, den nya Twilligt som alla säger. Jag rekomenderar denna stort för alla som älskar filmer! Bara titta på den och bli förälskade i hela handligen, man vill se den flera gånger om efter varandra. Min nya favoritfilm!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: