Tips på serie - The Fosters

 
The Fosters | 10/10 (Sherri Saum, Jake T. Austin, Maia Mitchel)
Serien handlar om en fosterfamilj som tar hand om barn i alla åldrar, de lesbiska paret Lena Adams och Stef Foster har i början 2 foster barn (Mariana och Jesus som är tvillingar) och en son (Brandon) som är från Stefs gamla äktenskap. Under första avsnittet får Lena och Stef ta hand om en tonåring som heter Callie som har haft en svår uppväxt, Callie har en lillebror, Jude, som hon räddar från deras gamla fosterfamilj. 
 
 
Min åsikt:
Denna säsongen har 13 avsnitt och i alla avsnitt händer något nytt och spännande, man kanske tror att den är lite udda eftersom det är ett lesbiskt par in den. Men för mig spelar det ingen roll och serien i sig är riktigt bra! Jennifer Lopez är en av producenterna och det var det som gjorde att jag tittade på den från första början, och jag blev helt fast i den. 
Detta är en av mina favoritserier, jag tycker inte att man ska döma den för att den är lite udda. Serien är mysig och perfekt på ett höstlov eller när man är sjuk. Testa och se om ni gillar den!
Det kommer fortsättning på säsong 1 den 13 Januari 2014.

 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: