Slappat och läst

Ledsen för jag inte har skrivit så mycket nu på höstlovet, men jag har haft fullt upp med att läsa och bara slappa. Det är inte varje vecka man kan ligga i sägen och titta på filmer och läsa, det har varit ett skönt lov i alla fall. Idag blir det firande för min syster som fyller 17 på torsdag (det blir oftast firande i förväg för släkten, ingen annan kan på exakt den dagen man fyller år?) 
 
Senare idag ska jag lägga upp en recension på den boken jag har läst ut nu på lovet, jag kan bara säga att den var mer än fantastisk att läsa, otroligt bra bok!
 
Någon av er som firar Halloween?
Bild(x)
 


Mathias&Rebecca

Vilka häftiga pumpor! Grymt coola! :) Nej, firar och firar kan man ju inte säga att vi gör he he! :) Ha en fortsatt fin förmiddag! :)

2013-11-02 / 09:37:50
BLOGG: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: