The Walking Dead - Tips

Om ni vill se en bra serie med action och Zombies, så är The Walking Dead ett bra tips.
Just nu är säsong 3 den aktiva, jag vet inte om det kommer mer säsonger, men jag tycker att serien är värd att se om man gillar "övernaturliga" saker. 
Jag har tittat på den länge och jag vet att det kan vara ganska svåra och äckliga scener i den, så om man inte tål sånt... titta inte på den. Det är faktiskt ganska svårt för mig att titta på den, men jag tycker ju att den är bra... så jag offrar mig.
The Walking Dead handlar om ett gäng överlevare som försöker överleva mot hundratals av Zombies, Rick som är ledaren av hela gänget har sin son Carl och sin fru Lori, det finns bara några kvar. Vad kommer hända?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: