I Am Number Four - Recension

Denna filmen är helt otrolig, jag seriöst älskar den! Den har handling och man blir ledsen men sedan blir man glad igen. Jag kan inte förklara hur mycket jag älskar denna filmen, jag skriver bara att denna är helt klart värd att se! Verkligen!
John Smith är en "alien" ifrån planeten Lorien som han och 8 andra barn fick fly ifrån när de var små, för att Mogadorierna förstörde deras planet, Mogadorierna är nu efter alla 8 barnen som är på Planeten Jorden. När det tredje barnet dödas står John på tur, han är nummer fyra. 
I denna filmen hittar John kärleken, han flyr och det som är mest spännande, han försöker rädda sig själv, sin kärlek och alla andra...




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: