Bilder från veckan.

Äntligen är det fredag... igen! Det går faktiskt riktigt snabbt, om bara helgen kunde gå dubbelt så långsammare?
Såklart har jag tagit några bilder denna veckan som jag mer än gärna visar upp, det är ganska många från både idag, måndags och onsdags. Jag hoppas att ni gillar dem. 
 
Nu ska jag sätta mig och titta i min mobil och se om allt jag hade på den är kvar, jag var tvungen att återställa hela min mobil för att den hängde sig riktit hårt... eller något. 
Som tur hade jag en säkerhetskopiering ifrån iTunes som nu är på den... men alla apparna är inte kvar...Vilket jag inte är så glad över... men alla bilder är kvar, vilket är ett plus!
 Detta är min systers kanin Bamse, men kaninen är egentligen en hona... lång historia...
Detta är min kanin, Molly... Men han är ju en... Hane, båda våra kaniner är lejonkaniner, vi vet faktiskt inte om honorna eller hanarna ska ha långt hår... båda är i alla fall lika gulliga!
 
Vilka huggtänder hon har...
Titta på tungan...
 
Man känner på både luften och ser på blommorna att det börjar bli vår, vilket gör mig riktigt glad... det kan inte bara vara jag som verkligen saknar sommaren?
Men sedan ser man på de vita klumparna på gräset och blir riktigt besviken...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: