Warm Bodies - Recension

 
Efter att ha återupplevt en tonårspojkes minnen efter att ha ätit upp hans hjärna gör R ett oväntat val som blir början till en spänd, tafatt och konstigt relation med offrets mänskliga flickvän. Julie är en frisk fläkt av färg i det övrigt trista och grå landskapet som omger R. Hans beslut att beskydda henne kommer att förvandla inte bara R, men hans död, och kanske hela den livlösa världen. - SF Bio
 
Denna filmen gjorde mig chockad, jag tycker att filmen är riktigt bra, det är en sådan film som efter att man har sett trailern så tror man att hela filmen är B. Men det är inte sant, inte denna gången, filmen hade en bra handling och jag älskar hur R skyddar Julie under hela filmen, jag rekomenderar verkligen denna för personer som älskar romantik men också action filmer!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: