Välkommen till min blogg!

hejsan, jag heter ida och är 12 år. Jag ska blogga om mitt liv och hur jag tycker att det är i 6:an snart 7:an. Jag lever som normala personer ett vanligt liv och har en stor idol som heter Justin Bieber. Ja, han är en del i mitt liv och kommer aldrig att försvinna!
Jag tänkte börja med lite fakta om mig.
Jag heter Ida och är 12 år och jag kommer ifrån halmstad, jag har en hund som heter sessan och 2 kaniner som heter molly och bamse. Innan hade jag en hund och vi i min familj har haft samanlagt 3 hamstrar. I min familj är det min syster min mamma och pappa och såklart jag, altså 4 st i min familj. Jag älskar att dansa och att sjunga och att skriva, vill bli förfatare, sångare, dansare och skåderspelerska när jag bir stor. (många drömmar, jag vet!)
På fritiden dansar jag och är med mina vänner. 

Ja, jag tror att det var allt men ni kanske vill ha en bild på mig? I alla fall här kommer den..



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: